Reisverslag 1: Het vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Freek Lamberts - WaarBenJij.nu Reisverslag 1: Het vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Freek Lamberts - WaarBenJij.nu

Reisverslag 1: Het vertrek

Door: Freek Lamberts

Blijf op de hoogte en volg Freek

24 April 2014 | Nederland, Eindhoven

Al weken hebben we ons lopen verheugen op de studiereis naar New York toe. Nadat we afgelopen week de presentjes voor de leerteams hebben opgehaald en de tas ingepakt klaar staat kunnen we toch echt zeggen dat we er klaar voor zijn.

De voorbereidingen zijn erg uitgebreid geweest, maar toch blijf ik altijd het gevoel hebben dat ik iets vergeet. Ach, zolang het maar bij een kledingstuk of toilettas dingetje blijft ben ik tevreden. Niet dat we morgen uiteindelijk op het vliegveld staan en dat dan blijkt dat mijn paspoort nog in Eindhoven ligt, dat zou toch wel even heel balen zijn.

Nou checklist dan; Esta verklaring, check. Paspoort, check. Handig reisbureauboekje, check. Regenjas, check. Truien en lange broeken, check. 95 SiNTLUCAS USB stickies, check. Wat? Too much!? Nee hoor, als cadeautje voor die lieve leerlingen natuurlijk!

Ok, dan even verder. Schrijfmaterialen, check. Genoeg sokken, ondergoed en kleding voor 14 dagen (Moest van ons mam -_- ), check. En als laatste, de toilettas, check. (Wedden dat hij kleiner zal zijn dan die van Inge!)

Natuurlijk ook de laptop van school waar deze blog op getypt zal worden, een leuk leesboek (want 8,5 uur in een vliegtuig is lang) en een übermooie camera van school met zoomlens, groothoeklens en kek rood tasje (Bedankt Han!). Nu maar kijken of ik meneer Jansen kan evenaren met fotograferen... wat hoogstwaarschijnlijk niet zal gaan lukken. Maarja, het is het proberen waard natuurlijk!

Oei, half 12 alweer. Misschien toch maar eens tijd om de energielevels bij te gaan pompen. Ik ben klaar voor deze reis, jullie ook? :)

  • 24 April 2014 - 23:46

    Bas:

    Nee 8,5 uur lezen...da's pas lang!

  • 25 April 2014 - 07:48

    Iris:

    Ik ga jullie volgen hoor! Heel veel plezier met deze reis! Geniet ervan!!

  • 25 April 2014 - 09:35

    Han:

    Freek en Inge allereerst wens ik jullie een ongelooflijk avontuur toe. Verder enjoy elk moment.
    And show them over there what it means to work with SiNTLUCAS!
    Take care my team :)) grtz Han

  • 25 April 2014 - 09:35

    Han:

    Freek en Inge allereerst wens ik jullie een ongelooflijk avontuur toe. Verder enjoy elk moment.
    And show them over there what it means to work with SiNTLUCAS!
    Take care my team :)) grtz Han

  • 25 April 2014 - 10:07

    Gemma Verwegen:

    Veel (leer)plezier. Ik zou zo willen ruilen.
    Xmum

  • 25 April 2014 - 21:28

    Janneke:

    Freek en Inge!!!
    Enjoy the big apple......
    Heel erg veel plezier en hopelijk gaat de reis brengen wat jullie ervan verwachten en kunnen we ermee aan de slag op onze school! Geniet ervan!!!! Groetjes, Janneke

  • 25 April 2014 - 22:47

    Ans:

    hey guys (zo worden we al de hele week aangesproken), top dat jullie onderweg zijn of.... er al zijn. we zitten in de prachtige oude bieb bij Bryant Park, een aanrader als jullie nog een vrije dag hebben :-). het is overwhelming in NY, je komt echt ogen te kort.
    ga er iets moois van maken, hele inspirerende dagen gewenst. doe Bart nog even de groeten van me. Geniet enne Freek, ten hills, vind ik een topbiertje, Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Ik ben docent aan het SiNTLUCAS in Eindhoven. Samen met mijn collega Inge Fransen ga ik met de KPC groep kijken naar een bepaalde onderwijsmethode genaamd Big Picture Learning. Tijdens deze reis verwachten we vele dingen te zien, te doen, maar vooral ook te leren. Deze ervaringen en vondsten wil ik graag met anderen delen, vandaar dit reisblog.

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 4349

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 03 Mei 2014

SiNTLUCAS Big Picture Learning

Landen bezocht: