SiNTLUCAS Big Picture Learning - Reisverslagen van Freek Lamberts - WaarBenJij.nu SiNTLUCAS Big Picture Learning - Reisverslagen van Freek Lamberts - WaarBenJij.nu

SiNTLUCAS Big Picture Learning

Ik ben docent aan het SiNTLUCAS in Eindhoven. Samen met een collega ga ik met de KPC groep kijken naar een bepaalde onderwijsmethode genaamd Big Picture Learning. Tijdens deze reis verwachten we vele dingen te leren, te doen, maar vooral ook te zien.

Deze ervaringen en vondsten wil ik graag met anderen delen, vandaar dit dagboek.

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2014

Reisverslag 9: Indrukwekkend, indrukwekkender..

02 Mei 2014

Reisverslag 8: Camden MET east high, more than...

01 Mei 2014

Reisverslag 7: Afscheid in Providence

30 April 2014

Reisverslag 6: LTI's and it's wonderfull...

29 April 2014

Reisverslag 5: Meeting the MET-family
Freek

Ik ben docent aan het SiNTLUCAS in Eindhoven. Samen met mijn collega Inge Fransen ga ik met de KPC groep kijken naar een bepaalde onderwijsmethode genaamd Big Picture Learning. Tijdens deze reis verwachten we vele dingen te zien, te doen, maar vooral ook te leren. Deze ervaringen en vondsten wil ik graag met anderen delen, vandaar dit reisblog.

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4359

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 03 Mei 2014

SiNTLUCAS Big Picture Learning

Landen bezocht: